top of page
Search
  • Writer's picturestudiofabrique

#modellife


Maar dan zónder lijnen en hangryverschijnselen en mét koekjes, croissantjes, thee en heel veel gezelligheid. Wat is ze mooi he? Onze parel.


We hebben nu extra tijd om haar te verhuren aan allemaal leuke opdrachtgevers. Onze locatie. De afgelopen maand hebben we zoveel leuke klanten over de vloer gehad; brillen-, schoenen- en kledingmerken, meubelwinkels, artiesten en dansers noem maar op! Ik weet niet of het ligt aan de vogeltjes en de zomer die eraan komt, maar iedereen heeft zin om nieuwe dingen te filmen en fotograferen. En hoewel Studio Fabrique inmiddels een fulltime baan lijkt, heb ik natuurlijk de tijd om bij alle producties aanwezig te zijn en lekker mee te loeren. Er is voor mij een wereld open gegaan. Ik wist even niet meer dat werken leuk, inspirerend en energiegevend is en hoort te zijn! Van 15 rondrennende kinderen tot een enkele artiest die een interview geeft, iedere productie heeft weer zijn eigen charme. Dit lijkt me super leuk. Ik voel een nieuwe carriere aankomen!


In het begin dachten we dat de locatie pas echt gewild zou zijn wanneer de keuken erin zou zitten en die als eye catcher zou werken in bijvoorbeeld reclamefilmpjes. Maar we merken dat de locatie voor zoveel verschillende producties geschikt is! Serieus elke hoek heeft weer een tof detail en eerlijk gezegd wil ik helemaal niets meer isoleren! Eeeeuwig zonde die mooie muren achter een stuk gipsplaat.


En toen ontmoette ik ook nog Alina, een super getalenteerde en lieve fotograaf. Ze was minstens net zo enthousiast over onze locatie, het licht en onze plannen met het pand als wij. Zo enthousiast dat ze voorstelde om samen een project te starten waarbij ze Rick en mij vastlegt op verschillende momenten tijdens de verbouwing. Iets wat ik stiekem zo graag wilde! Voor de content op de blog en de gram schiet ik natuurlijk vrijwel alle foto's en zijn de video's vanuit mijn oogpunt. Also, allemaal met een Iphone genomen. Nu finally een mooie fotoreeks van professionele foto's in de oude staat van het huis! Muren volhangeeeeen!


Kortom, naast stoppen met de advocatuur en dit huis kopen, de beste beslissing van het jaar om het huis als locatie te gebruiken. Tot de zomer zijn we nog beschikbaar in deze staat - yay!


Foto's van:

Louen (www.louen.nl)

Pronto Wonen (www.prontowonen.nl)

Kids Department (www.kidsdepartment.nl)

Steve Iseger (www.steveiseger.com)


274 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page